miercuri, 9 decembrie 2009

2012


Am tot amânat vizionarea filmului 2012 pentru că anticipam scenariul şi mai ales sfârşitul.În afară de efectele vizuale,chiar şi alea trase de păr, mi se pare că i s-a făcut prea multă publicitate.Poate doar pentru că face referire la subiectul 2012 şi la sfârşitul lumii(???).Sunt câteva lucruri pe care nu le-am înţeles din film:funcţionarea energiei electrice şi a reţelei de telefonie mobilă,în ciuda faptului că scoarţa Pământului se crapă,oraşele sunt înghiţite de apă;locurile în navele salvatoare,vândute pe bani grei(cât de prost să fii să crezi că mai poţi face ceva cu banii????);scena cu animalele cărate pe nave cu elicopterul(dacă ar fi avut şi Noe elicopter pe vremea aia...);preşedintele SUA,înzestrat cu puteri miraculoase poate amâna orice dezastru,doar pentru a se adresa cetăţenilor.În rest a trebuit să strâng din dinţi în faţa clişeelor tipic hollywoodiene:SUA,statul atotputernic, singurul capabil să salveze omenirea,scriitorul ratat,devenit erou,pentru că îşi slavează familia,preşedintele SUA,care alege să moară alături de cetăţenii americani şi normal,mult aşteptatul happy-end.
Mi-am revenit abia când am auzit melodia de final "Time for miracles",cântată de Adam Lambert.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu