joi, 26 noiembrie 2009

Top Gear în "Ză land of choice"

Am trăit s-o văd şi pe asta. Cei de la Top Gear şi-au făcut curaj să vină şi în "Ză land of choice". Probabil au căutat înainte cu lupa pe harta României un drum decent, unde să se dea cu bolizii lor de sute de cai-putere. Mare le-a fost mirarea când au văzut că pe litoralul românesc nu ei făceau senzaţie, ci "salonul auto" din faţa unui hotel din Mamaia.Dar ce credeaţi măi "englejilor" că veniţi voi să epataţi în "ţara tuturor posibilităţilor"?
Nici nu ştiu dacă ar trebui să mă supere afirmaţia lui Jeremy Clarkson: "Când spunem România, ne imaginăm căruţe pe străzi şi ţigani care aruncă în tine cu pietre, asta nu că ne-am gândi prea des la România". Din nou acelaşi stereotip perpetuat la infinit: România, o ţară de ţigani,rătăciţi de-a lungul drumului,în căruţe.
Cert este că venirea lor în ţară a adus României un plus la capitolul imagine, mai mult decât au făcut-o până acum campaniile de promovare.Mă refer aici la Transfăgărăşan, unde peisajele sunt de o frumuseţe rară,pe care,din păcate,prea puţin o exploatăm.
Afirmaţia de la sfârşit înseamnă mai mult decât toată emisiunea:"Acesta este cel mai bun drum din lume! România îţi mulţumim că ai acest drum. Putem să rămânem aici pentru totdeauna?"

2 comentarii:

  1. buna,

    te rog sa arunci o privire pe blogul meu (www.questioare.com) si daca iti place adauga-ma in blogroll-ul tau.
    multumesc anticipat.

    o zi frumoasa sa ai,

    strumfita.

    RăspundețiȘtergere