joi, 26 noiembrie 2009

Parodie Lady Gaga



Pe lângă notele muzicale râgâite pe o voce masculină, înţeleg că duduia Gaga este considerată de unii ca fiind un fashion icon.Nu înţeleg de când "orbitele spaţiale" purtate pe post de palării, sau faptul că îi explodează sânii la concerte sunt ultimele senzaţii în modă.Am încercat să-i înţeleg şi pe cei care spun despre ea că face show şi că nu ştiu să-i apreciez valoarea.Aşa că m-am uitat atent la concertele ei şi nu am văzut decât nişte isterizaţi care urlau după una care îşi arăta chiloţii pe scenă(probabil o aluzie la cei care strigă "She is a dude with tits!!!")E trist că lumea nu poate discerne între un produs care se vinde şi un artist adevărat.Zilele trecute am dat peste un clip pe you tube, o "aroganţă" la adresa piesei "Bad romance".Eu una m-am amuzat teribil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu