joi, 28 ianuarie 2010

Avatar!!!

De cand a inceput isteria Avatar in Romania, ma tot gandesc ca ar fi cazul sa il vad si eu.Nu ca ar fi cine stie ce, sunt sigura de asta, cum sunt sigura si de faptul ca doar o strategie ieftina de marketing a creat toata nebunia asta. Cum altfel sa-si recupereze investitia Cameronu' daca nu prin foarte multa publicitate? Cum dvd-ul iese abia dupa un an, mi-am dat seama ca sunt slabe sanse sa il piratez, asta daca nu vreau sa il vizionez in format cam. Si uite asa m-am hotarat sa urmez si eu instinctul de turma si sa incerc sa-mi rezerv bilet. Doua, ca vrea si Adi sa mearga.Dar unde? "Cum, stai in Bucuresti si nu ai vazut Avatar? Cate mall-uri sunt in Bucuresti si tu nu ai unde?"...imi spunea zilele trecute alt Adi. Da...se pare ca toata lumea are rezervari pentru Avatar, altfel duduia de la cinema-ul din Cotroceni nu mi-ar fi spus ca pot sa rezerv bilete abia in februarie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu