joi, 10 decembrie 2009

Culmea încălzirii globale


Cu toţii am auzit despre încălzirea globală.Că nu facem nimic să o prevenim,asta e partea a doua.E prea greu să închidem becul de pe hol,chiar dacă stăm în altă cameră,sau să cumpărăm o maşină mică,de oraş,care să polueze mai puţin decât un "gipan" de manelist.Şi asta nu ar fi nimic pe lângă soluţiile,de altfel foarte inteligente ale unora.Cum care? Câinii.Cică sunt prea mulţi şi că noi,oamenii trebuie să îi mâncâm.E...ce atâtea mofturi,închidem ochii şi ne imaginăm că e o fleică de porc.Brenda şi Robert Vale,profesori la Universitatea Victoria au scris o carte pe tema asta"Time to Eat the Dog: The real guide to sustainable living"(!!!!!).Cică dacă ai un Ciobănesc german sau orice alt câine de statura lui e ca şi cum ai conduce o maşină mare tot timpul anului.Eu am o potăiţă mică,nu îi ştiu rasa,dar zău dacă mi-a trecut vreodată prin cap să-l mănânc.Cât timp liber poţi să ai,încât să faci cercetări pe tema asta şi să ajungi la concluzia că nefericitele patrupede sunt de vină pentru încălzirea globală? O singură nedumerire am: cărniţa de Chihuahua o fi la fel ca aia de Bulldog?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu