miercuri, 25 noiembrie 2009

No comment

Nu as fi vrut ca primul post despre un domeniu atat de drag mie sa fie tocmai acesta.Imi asum de pe acum toate oalele sparte in cap. Sper doar ca nu o sa se simta nimeni ofensat, atata timp cat nu voi divulga identitatea persoanelor implicate. Nu asta conteaza.Conteaza faptul ca dupa 3 ani de facultate, unii ies cu mai multe lacune decat intrasera si culmea...au deficiente tocmai in domeniul in care au terminat facultatea. Nu vreau sa-mi aduc aminte cati dintre ei nu stiau sa scrie corect gramatical, de socializat nu mai vorbesc.
Nu intentionez sa-mi vorbesc colegii de rau, tot respectul pentru putinii dintre ei care isi aratau interesul...si pentru profesori, in special.Ma adresez in special angajatorilor care se intreaba de ce incompetentele pe care le-au acceptat pe post de pitipoance nu stiu sa faca nici macar o cafea.
Discutia de mai jos nu am auzit-o la piata, ci este purtata de viitoarele (sper, foarte indepartate)practiciene de relatii publice.

" Buna!
Am si eu o intrebare! Stie cineva cand este domnul X la facultate?"

"Buna
nu te supara, dar puteai sa faci asta si singura asta, sa mergi la facultate si sa te interesezi, inainte de a ne incarca noua inbox-ul cu astfel de intrebari"

":)))) nu cred ca inboxul tau este full cu 3 mesaje..sincer..si daca esti atat de nesimtita sa mai ai si gura atat de mare, mai bine iti vezi de treaba ta!
multumesc!"

"Daca X e cea nesimtita, atunci sunt si eu nesimtita alaturi de ea. Ai intrebat, ti s-a raspuns la intrebare, puteai sa-i multumesti X doar pe mailul ei - asta in primul rand. In al doilea rand, stiai orele la care il gasesti pe domnul profesor la facultate, te duceai , vedeai orarul si gata..am inteles ca era aiurea sa te duci fara sa stii ora, dar sala nu e mare filosofie sa o gasesti. Daca era prea greu pentru tine sa gasesti o asemenea rezolvare, ii dadeai un alt mail X si o intrebai. Iata, cate solutii la problema ta!
Invata sa vorbesti si sa te adresezi corect unei persoane care nu te-a jignit in niciun fel!"


"Daca eram nesimtita, ti-as fi dat mailul asta direct pe grup. asa ca prefer sa ti-o zic momentan pe adresa personala: daca ma mai faci o data nesimtita, cu prima ocazie te-am pocnit.
mi se pare aiurea si este si o dovada de lene ca nu te-ai dus TU sa te interesezi pt TINE si ca dai mailuri ca si cum noi am fi slugile tale.
a, si pana sa ma faci nesimtita, mai bine ia-ti licenta si poate atunci sa mai vorbim"

No comment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu